אימון אישי

אימון פסיכולוגי אישי הוא סוג של טיפול המסייע לאנשים עם בעיות נפשיות, כולל PTSD, חרדה, דיכאון והתמכרות.

באתר http://selfhelp.org.il תוכלו למצוא עוד הרבה מידע על כך.

PTSD היא הפרעה שיכולה להופיע לאחר שמישהו חווה או היה עד לאירוע טראומטי. זה יכול לכלול משהו פשוט כמו עדות לתאונה או חוויה של תקיפה מינית. זה יכול לכלול גם אירועים חמורים יותר כמו מלחמה ואסונות טבע. תסמינים של PTSD עשויים לכלול פלאשבקים, הימנעות מטריגרים או תזכורות לטראומה, ערנות יתר (למשל, סריקה מתמדת לאיתור סכנה) וסיוטים (למשל, חוויה מחדש של הטראומה בחלומותיו).

אימון פסיכולוגי הוא תהליך המסייע לאנשים לשפר את תפקודם הנפשי והרגשי. זה כולל מיומנויות למידה כגון מודעות עצמית, שליטה עצמית וחמלה עצמית.

היתרונות של אימון פסיכולוגי הם רבים. הם כוללים שיפור במצב הרוח, תפקוד קוגניטיבי משופר, פרודוקטיביות רבה יותר והפחתת מתח.

הסוגים הנפוצים ביותר של אימון פסיכולוגי הם מדיטציית מיינדפולנס או טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT).

יתרונות וסוגים לאימון אישי:

ישנם שני סוגים עיקריים של אימון פסיכולוגי אישי:

– טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT)

– מדיטציית מיינדפולנס.

להלן היתרונות של אימון פסיכולוגי אישי:

– זה עוזר לשיפור עצמי וטיפול עצמי.

– זה עוזר בהפחתת מתח וחרדה.

– זה עוזר בהפחתת מחשבות ורגשות שליליים.

אימון פסיכולוגי אישי הוא תהליך שעוזר לאנשים לנהל את רגשותיהם ולפתח מודעות עצמית.

זוהי גישה שאינה מסתמכת על שימוש בתרופות או טיפול. זה יכול להיעשות על ידי אנשים שרוצים לשנות את ההתנהגויות, המחשבות וההרגלים שלהם.

נעשה שימוש באימון פסיכולוגי אישי כדי לעזור לאנשים עם מצבי בריאות נפשיים שונים כמו חרדה, דיכאון, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD) והפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD).

מה עוד יכול לעזור לנו?

כולנו ראינו את הסרט שבו הגיבור (בדרך כלל לוחם פשע) עובר אימונים אינטנסיביים כדי להתכונן לעימות האחרון. אנו רואים אותם עוברים מבחנים פסיכולוגיים שונים, מסלולי מכשולים וסימולציות על מנת להתחזק ולהיות מסוגלים יותר להילחם ברוע.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר שבהן אנשים משתמשים באימון פסיכולוגי אישי היא על ידי למידה כיצד לעשות מדיטציה. הוכח כי מדיטציה מפחיתה את רמות הלחץ, מגבירה את המיקוד והריכוז, משפרת מצבי רוח, מורידה לחץ דם, מפחיתה את רמות החרדה ומעודדת בריאות כללית.

אימון פסיכולוגי אישי הוא תהליך שעוזר לאנשים לנהל את רגשותיהם ולשפר את בריאותם הנפשית.

אימון פסיכולוגי הוא נושא פופולרי בעולם ההתפתחות האישית. הוא משמש על ידי אנשים כדי לשפר את בריאותם הנפשית ואת רווחתם. הדרכה יכולה להתבצע באמצעות ספרים, כלים או שיעורים.

ישנן דרכים רבות להשתמש באימון פסיכולוגי בחייך. אתה יכול לתרגל טכניקות מדיטציית מיינדפולנס, להשתמש בטכניקות של טיפול קוגניטיבי התנהגותי, או ליצור יומן הכרת תודה.

מה חשוב לעשות בביטוח נסיעות?

בקרוב מאוד אתם עומדים לטוס לחו"ל? ההתרגשות ככל הנראה בעיצומה. ישנם לא מעט מקומות שווים שכדאי לכם לטוס אליהם כל עוד הינכם יכולים לעשות זאת.

סוגי בדיקת אבהות

בדיקת אבהות היא דרך לאמת את האב הביולוגי של הילד. ישנם סוגים רבים של בדיקות אבהות זמינות, וניתן להשתמש בהן למטרות שונות. שליחה באתר http://isgt.org.il

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

חרדה והטיפול בה

חרדה היא מצב בריאותי נפשי המאופיין בתחושות של דאגה ועצבנות, לעיתים עד כדי כך שהיא עלולה להפריע לחיי היומיום. הפרעות חרדה הן מחלת הנפש הנפוצה

נעלי ספורט לנשים

נעלי ספורט לנשים זה מצרך חיוני ובסיסי ביותר לכל מתעמלת באשר היא. רכישה של נעליים המיועדות לפעילות ספורטיבית בה את משתתפת חייבת להיות רכישה חכמה