חרדה והטיפול בה

חרדה היא מצב בריאותי נפשי המאופיין בתחושות של דאגה ועצבנות, לעיתים עד כדי כך שהיא עלולה להפריע לחיי היומיום. הפרעות חרדה הן מחלת הנפש הנפוצה ביותר בארצות הברית.

באתר http://psychiatrist.org.il תוכלו למצוא מידע על הטיפול בחרדה.

הטיפול מתחיל בדרך כלל באבחון על ידי איש מקצוע. לאחר האבחון יתבצע צורה כלשהי של טיפול או תרופות. מטרת הטיפול היא להפחית את התסמינים כך שהמטופל יוכל לתפקד טוב יותר בחיי היומיום שלו.

איך מטפלים בחרדה?

צורת הטיפול הנפוצה ביותר בחרדה היא טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). CBT מתמקד בשינוי מחשבות והתנהגויות השומרות על הפרעות חרדה. זה גם מלמד מטופלים כיצד להתמודד עם תסמיני החרדה שלהם כשהם מתרחשים. CBT נחשב לאחד הטיפולים הטובים ביותר להפרעת חרדה כללית, הפרעת פאניקה, פוביה חברתית ופוסט טראומה

חרדה היא מצב בריאותי נפשי המשפיע על כ-18% מהאוכלוסייה. הוא מאופיין ברגשות של דאגה, חשש ופחד.

ישנם טיפולים רבים לחרדה, אך מחקרים הראו שטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא הטיפול היעיל ביותר לטיפול ארוך טווח בחרדה. ניתן להשתמש ב-CBT כדי לנהל את כל סוגי הפרעות החרדה כולל הפרעת פאניקה, פוביה חברתית, הפרעת חרדה כללית והפרעת דחק פוסט טראומטית.

חרדה היא מחלת נפש הפוגעת באנשים רבים, והיא אחת מבעיות בריאות הנפש הנפוצות ביותר בארצות הברית. זה יכול להיגרם ממספר דברים, כולל גנטיקה, סביבה וטראומה. חרדה יכולה להיגרם גם מסמים ואלכוהול המשפיעים על הכימיה של המוח.

ישנם טיפולים רבים ושונים לחרדה. יש גם כמה דברים שאתה יכול לעשות בעצמך כדי לעזור לנהל את החרדה שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות תרגול מיינדפולנס כמו מדיטציה או יוגה. דרך נוספת להפחית מתח וחרדה היא באמצעות פעילות גופנית או בילוי עם חברים ובני משפחה שאכפת להם ממך.

חרדה היא מצב רגשי המאופיין בתחושות של מתח, מחשבות מודאגות ותסמינים גופניים. זוהי תגובה נורמלית ללחץ, אך כאשר הוא נמשך זמן רב או הופך חזק מדי, זה יכול להפוך לבעיה נפשית.

חרדה- מהי?

ישנן דרכים רבות לטפל בחרדה. הטיפול הנפוץ ביותר בהפרעות חרדה הוא טיפול תרופתי. טיפולים אחרים כוללים פסיכותרפיה ושינויים באורח החיים כגון פעילות גופנית ומדיטציה.

חרדה היא הפרעה נפשית המאופיינת בדאגה ומתח מוגזמים.

תסמיני החרדה מחולקים בדרך כלל לשתי קטגוריות: פיזית ופסיכולוגית. תסמינים פיזיים כוללים רעד, היפרונטילציה, קצב לב מוגבר, הזעה, מתח שרירים, יובש בפה ורעד. תסמינים פסיכולוגיים כוללים שינויים קוגניטיביים כמו קושי להתרכז במשימות או לזכור דברים; שינויים רגשיים כגון תחושת עצבנות או התקפי פאניקה; ושינויים התנהגותיים כמו חוסר שקט או הימנעות ממצבים חברתיים.

הגורמים השכיחים ביותר לחרדה הם גורמי לחץ בעבודה או בלימודים, אירועי חיים גדולים כמו מעבר לבית חדש או חתונה, מצבים רפואיים כמו סרטן או כאבים כרוניים, קשיים כלכליים ובעיות משפחתיות. חרדה יכולה להיגרם גם משימוש בסמים (אלכוהוליזם) במקרים מסוימים.

חרדה היא הפרעה נפשית שעלולה להיות מתישה וקשה לטיפול. תסמיני החרדה כוללים תחושת דאגה, פחד, פאניקה או אי נוחות. חרדה יכולה גם לגרום לתסמינים גופניים כגון כאבים בחזה, כאבי ראש או בחילות.

ישנם טיפולים רבים לחרדה שהוכחו כיעילים בניסויים קליניים. טיפולים אלו כוללים תרופות, פסיכותרפיה (כגון טיפול קוגניטיבי התנהגותי) וטיפולים מבוססי מיינדפולנס.

מה חשוב לעשות בביטוח נסיעות?

בקרוב מאוד אתם עומדים לטוס לחו"ל? ההתרגשות ככל הנראה בעיצומה. ישנם לא מעט מקומות שווים שכדאי לכם לטוס אליהם כל עוד הינכם יכולים לעשות זאת.

סוגי בדיקת אבהות

בדיקת אבהות היא דרך לאמת את האב הביולוגי של הילד. ישנם סוגים רבים של בדיקות אבהות זמינות, וניתן להשתמש בהן למטרות שונות. שליחה באתר http://isgt.org.il

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

נעלי ספורט לנשים

נעלי ספורט לנשים זה מצרך חיוני ובסיסי ביותר לכל מתעמלת באשר היא. רכישה של נעליים המיועדות לפעילות ספורטיבית בה את משתתפת חייבת להיות רכישה חכמה

אימון אישי

אימון פסיכולוגי אישי הוא סוג של טיפול המסייע לאנשים עם בעיות נפשיות, כולל PTSD, חרדה, דיכאון והתמכרות. שליחה באתר http://selfhelp.org.il תוכלו למצוא עוד הרבה מידע