איזה סוג של ריהוט אתה צריך לחדר של ילד בשנת 2022

כפי שאתם אולי יודעים, חדרי ילדים עוברים שיפוץ עיצובי גדול! כבר לא הורים בוחרים בכחול המסורתי לבנים וורוד לבנות. ניטרליות מגדרית היא מגמתית, כמו גם צבעים עמומים ודפוסים מתוחכמים. ועם יותר משפחות שרוצות להשקיע בפריטים איכותיים שיגדלו עם ילדם, ריהוט רב-תכליתי הוא חובה. אז, איזה סוג של רהיטים אתה צריך לחפש כשמציידים חדר ילדים בשנת 2022? הנה כמה רעיונות…

כשזה מגיע לריהוט חדר ילדים, יש יותר אפשרויות מאי פעם. אם אתם מחפשים רהיטים שיגדלו עם ילדכם ויחזיקו מעמד לשנים הבאות, אינכם יכולים להשתבש עם אף אחד מהפריטים הבאים.

  1. עריסה להמרה: ככל שילדכם גדל, עריסה נפתחת יכולה להפוך בקלות למיטת פעוט או למיטת יום. כך, לא תצטרכו להשקיע ברהיטים חדשים כל כמה שנים. חפשו סגנון נצחי שיתאם היטב עם שאר הבית שלכם.
  2. שידה: שידה היא הכרח בחדר של כל ילד. בחר אחד עם קווים חלקים וחומרה פשוטה למראה מודרני שיהיה קל לשימוש גם לילדך. שידות 3 מגירות הן אידיאליות מכיוון שהן יכולות בקלות להיות גבוהות מספיק לאחסון בגדים אך אינן תופסות יותר מדי שטח רצפה.
  3. שידת צעצועים: כל ילד צריך מקום לאחסון הצעצועים שלו! שידת צעצוע היא הפתרון המושלם. בחר אחד שמשמש גם כמושב ספסל כדי שילדך יוכל להשתמש בו כדי לנעול נעליים או לקרוא ספר. נקודות בונוס אם יש לו גלגלים כך שניתן להעביר אותו בקלות מחדר לחדר.
  4. כסא רחפן: כסא רחפן חיוני לאותם מפגשי הנקה בשעות הלילה המאוחרות והאכלות מוקדם בבוקר. לאחר שהתינוק שלך גדל ממנו, אתה יכול להשתמש בו מחדש ככיסא מבטא בחדר אחר בבית שלך. זו המתנה שממשיכה לתת!
  5. מדפי קיר: מדפי קיר מעולים לאחסון פריטים כמו ספרים, ציוד אמנות וחיות פרווה בהישג יד של ילדכם (ומעל הרצפה!). הם גם מייצרים פריטים דקורטיביים מצוינים – מלאו אותם בדברים האהובים על ילדכם או בתמונות משפחתיות כדי להפוך את החלל לאישי במיוחד.
  6. מיטה: כמובן, הילד צריך לישון איפשהו. אנו ממליצים לבדוק מיטות בלינק: https://www.rahit-li.co.il/product-category/מיטות-ילדים/

 

איזה סוג של ריהוט כדאי לי לקנות לחדר תינוק?

יש כמה דברים שכדאי לזכור כשקונים רהיטים לחדר תינוק. ראשית, שקול את גודל החדר. אתם רוצים לוודא שהריהוט שתבחרו יתאים בנוחות וישאיר שפע של מקום לקטן שלכם להסתובב בו. שנית, חשוב על בטיחות. תינוקות ידועים לשמצה סקרנים, אז אתה רוצה לוודא שכל רהיט שתבחר יהיה יציב ולא יתהפך בקלות. לבסוף, אל תשכח את הסגנון! אתם רוצים שהחדר של התינוק שלכם יהיה חלל מסביר פנים ועליז, אז בחרו רהיטים שאתם אוהבים ושיתאימו לאסתטיקה הכללית של החדר. עם שיקולים אלה בחשבון, אתה בטוח שתמצא את הרהיטים המושלמים לחדר החדש של תינוקך.

 

טיפים

  1. שמור על זה פשוט: כשזה מגיע לחדרי ילדים, פחות זה לרוב יותר. בחרו כמה פריטי ריהוט חשובים ותנו לשאר החדר להיות שטח פתוח לילדכם לשחק.
  2. חשבו על התפקוד: בבחירת ריהוט לחדר ילד, חשוב לחשוב על אופן השימוש בפריטים. בחר פריטים מגוונים ויכולים לצמוח עם ילדך.
  3. לכו על איכות: מכיוון שחדרי ילדים רואים הרבה בלאי, חשוב לבחור רהיטים שבנויים להחזיק מעמד. חפשו חלקים העשויים מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בפני קשיי הילדות.

 

בדקו את רהיט לי

ברהיט לי רהיטים לילדים תוכלו למצוא את הריהוט המושלם לחדר ילדכם. עם מגוון רחב של סגנונות ומחירים, בטוח שתמצא משהו שמתאים גם לצרכים שלך וגם לתקציב שלך. אז למה אתה מחכה? התחל לקנות עוד היום!

 

סיכום:

כשאתה קונה רהיטים שיתאימו לחדר של ילד, בחר בפריטים איכותיים שניתן להחליף בקלות ככל שילדך גדל. שידות, שידות צעצועים, כסאות רחפנים ומדפי קיר הם כולם השקעות נהדרות שיחזיקו מעמד לשנים הבאות. על ידי בחירת חלקים בצבע ניטרלי עם קווים פשוטים, אתה יכול ליצור חלל מסוגנן ופונקציונלי שיגדל בקלות עם ילדך.

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים