איך ניתן לבצע טיפולי שיניים מבלי להיכנס לחרדה?

לא מעט אנשים לוקחים צעד לאחור כאשר הם שומעים על טיפולי שיניים. החשש מהטיפולים השונים יכול להיות משתק עבור חלק מהאנשים, שפשוט מורתעים כמעט מכל דבר שיכול לקרות. זוהי אחת מהסיבות השכיחות לכך שלא מעט אנשים אינם מבצעים את הטיפולים שהם נדרשים לבצע. בין אם מדובר על הלבנת שיניים או כל טיפול אחר שאמור לשפר את ההרגשה של המטופל לאורך זמן.

 

הכירו את הטיפול שאותו אתם עומדים לבצע

טיפולי שיניים יכולים לבוא לידיי ביטוי בכל מיני אופנים, ולכן לפני שתבצעו טיפול שיניים מוטב כי תכירו אותו לעומק. אולי תגלו כי ציפוי חרסינה לשיניים או כל טיפול אחר איננו אמור להביא חששות מהצד שלכם. הרי יש טיפולים שלמרות שהם נשמעים מאוד מפחידים, בפועל הם מתבצעים בצורה קלה ופשוטה. אולי אחרי שתחקרו מעט סביב הטיפול שאותו אתם עומדים לבצע, יהיה לכם קל יותר להוריד את מפלס הלחץ. לא מעט מטופלים שלמדו מעט את הנושא הבינו שאין להם ממה לחשוש.

 

התייעצו עם הרופא עוד לפני ביצוע הטיפול

חששות מטיפולי שיניים זה דבר טבעי והגיוני, ולא מעט מטופלים יהיו בדיוק באותו המצב. זה לא אומר שאתם צריכים לשמור את החששות הללו לעצמכם, מוטב כי תשטפו את הרופא על החששות הללו. ברגע שהרופא יבין כי אתם חוששים מהטיפול, הוא יוכל לבצע אותה בצורה שהיא מעט שונה. בין אם מדובר על טיפול הלבנת שיניים ובין אם מדובר על טיפולים כירורגיים שעלולים להיות מפחידים יותר.

 

תנסו לחשוב על דברים אחרים

עליכם לזכור כי טיפולי שיניים ברוב המקרים הם פשוט עובדה מוגמרת, ולא תהיה לכם אפשרות שלא לבצע אותם. ציפוי חרסינה לשיניים לדוגמה הוא טיפול שכן תוכלו לבצע אותו על פי השקפת העולם שלכם. אך יהיו טיפולים אחרים שאתם תהיו מוכרחים לבצע אותם, אחרת היה סכנה לשיניים שלכם. כדי להוריד את מפלס הלחץ, תוכלו לנסות לחשוב על דברים אחרים.

 

קחו תרופת הרגעה לפני הטיפול

לא מעט מטופלים מבינים כי תחושת החרדה חזקה מהם, ולכן לא יהיה מנוס מאשר לקחת תרופות הרגעה שנועדו להוריד את מפלס הלחץ. התרופות הללו נועדו כדי לסייע בטווח זמן מידיי, כאלה שאמורות לאפשר לכם לבצע את הטיפול ללא בעיה. מוטב כי תתייעצו עם רופא השיניים או עם כל רופא אחר על תרופות הרגעה שיכולות להיות מתאימות לכם.

 

קרדיט PEXELS
נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים