גרים במרכז וסובלים מפטרת? הכירו את שיטת הטיפול המהפכנית

פטרת היא תופעה טורדנית של הופעת פטרייה על ציפורני הרגליים והידיים, אשר מאופיינת בתחושה לא נעימה, לצד מראה לא אסתטי של הציפורניים. פעמים רבות, עיקר סבלו של אדם אשר סובל מפטרת, הוא בושה מהמראה הלא נעים של ציפורניו, דבר המקשה עליו בעת שהייתו במחיצת בני אדם אחרים. כיום ישנן שיטות מהפכניות לטיפול בפטרת והשבת המראה הבריא לציפורני הידיים והרגליים.

פטרת בציפורני הרגליים

אחד המקומות בהן נוטה להתפתח פטרת היא ציפורני כפות הרגליים. הסיבה לכך, היא השהות של הרגל בסביבה חנוקה ולחה במהלך היממה, לצד חוסר שמירה על היגיינת כפות הרגליים. יחד עם זאת, עיקר הסיכוי לפתח פטרת מבוסס על מאפיינים גנטיים המשתנים בין אדם לאדם אשר משפיעים על מידת חסינותו בפני האפשרות להידבק בפטרת בעת חשיפה אל הפטרייה הגורמת לה.

פטרת בציפורני הידיים

הופעת פטרת בציפורני כפות הידיים אפשרית בעת חשיפה מוגברת לחיידקים בשילוב שהיית כפות הידיים באזורים לחים. הפטרייה הגורמת לפטרת הינה מדבקת, כך שאדם בעל נטייה גנטית להתפתחות פטרת, עשוי להידבק בה בעת שימוש במוצר בעל סיכוי מוגבר להעברתה, כגון קוצץ ציפורניים או כפפות עבודה.

טיפול משחתי בפרטת

ישנן פטריות מסוימות, שהטיפול בהן יכול להיות על ידי שימוש במשחה. השימוש במשחה ייעשה לאורך תקופה מסוימת וזאת עד לניקוי מוחלט של הציפורן מנוכחות הפטרת. סיכויי ההצלחה של טיפול בפטרת ציפורניים על ידי מריחת משחה, כרוכים באיכות החומר בו נעשה שימוש.

לצד זאת, הגורם העיקרי שביכולתו לתרום להצלחת הטיפול, הינו הרמה המקצועית של הגורם המטפל אשר יידע להתאים את התכשיר לתופעה הבריאותית המוצגת בפניו. זהבה שדה היא בעלת מכון מקצועי העושה שימוש בתכשירים המובילים והאיכותיים ביותר בתחום הטיפול בפטרת.

טיפול אנטיביוטי

במקרים מסוימים, מקור הפטרת יהיה בחדירת פטריות מסוגים מסוימים אל סביבת הציפורן, תוך יצירת זיהום חיידקי שעשוי להחריף מיום ליום. במצבים מסוג אלו, ניתן יהיה לטפל בזיהום על ידי שימוש במשחה אנטיביוטית באזורי הופעת הפטרת. זהבה שדה היא מומחית בהתאמת טיפול בפטרת לצד מתן טיפול משמר המיועד למנוע הישנות הופעת פטרת בציפורניים.

טיפול בפטרת – ליהנות ממראה בריא של כפות הרגליים והידיים

טיפול בפטרת ציפורניים עשוי להיות מהיר ופשוט. הבסיס לטיפול מיטבי הוא זיהוי נכון של סוג הפטרת והתאמת הטיפול המיטבי עבורו. לשם כך, יש לפנות לגורם מקצועי בעל ניסיון עשיר, אשר בידיו מגוון כלים שונים המאפשרים ללקוחותיו בחירה בין כמה חלופות לטיפול בפטרת. 

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים