דליה אוגמן: 8 דרכים להצליח כמנכ"ל

כבעל עסק, חשוב תמיד לחפש דרכים לשפר את עצמך. אתה צריך כל הזמן ללמוד ולצמוח אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח. לכן ריכזנו רשימה זו של טיפים למנכ"ל!

הטיפים הללו מגיעים מדליה אוגמן – תהליכים אישיים. כפי שהיא מסבירה, "הדבר הכי חשוב למנכ"ל הוא להיות מסוגל ללמוד ולצמוח. אם אתה לא כל הזמן לומד ולצמוח, אתה לא תוכל להוביל את החברה שלך בצורה יעילה".

אז מהן כמה מהדרכים הטובות ביותר ללמוד ולצמוח כמנכ"ל? להלן הטיפים של אוגמן:

 

תהיה מנכ"ל סקרן

המנכ"לים הטובים ביותר תמיד סקרנים. הם רוצים לדעת איך העובדים שלהם מרגישים, מה הלקוחות שלהם אומרים ומה מתחרים שלהם. הסקרנות הזו מאפשרת להם לזהות הזדמנויות ואיומים במהירות, והיא גם עוזרת להם להמציא פתרונות חדשניים לבעיות. יתר על כן, מנכ"לים סקרנים תמיד לומדים. הם קוראים ספרים, משתתפים באירועים בתעשייה ומאזינים לפודקאסטים. הם כל הזמן מחפשים מידע חדש שיכול לעזור להם לשפר את העסקים שלהם. בקיצור, אם אתה רוצה להיות המנכ"ל הטוב ביותר שאתה יכול להיות, וודא שאתה תמיד סקרן.

 

תעדוף ערך לבעלי עניין

המנכ"לים המצליחים ביותר תמיד נותנים עדיפות לערך מחזיקי העניין. הם מבינים שהעובדים, הלקוחות ובעלי המניות שלהם הם המפתח להצלחתם, והם עובדים קשה כדי ליצור סביבה שבה כולם יכולים להצליח. משמעות הדבר היא יצירת תרבות של שקיפות וכבוד, מתן חבילות פיצויים והטבות תחרותיות ותקשורת מתמדת עם מחזיקי עניין. כאשר אתה נותן עדיפות לערך מחזיקי העניין, תגלה שהעסק שלך ישגשג.

 

היה החלטי

המנכ"לים הטובים ביותר הם מנהיגים החלטיים. הם לא מנחשים את עצמם או מהססים בבואם לקבל החלטות. הם יודעים שהם צריכים לעשות בחירות קשות כדי להניע את העסקים שלהם קדימה, והם לא מפחדים לעשות זאת. יתר על כן, מנכ"לים החלטיים מסוגלים לקבל החלטות במהירות. הם לא מתייסרים על כל החלטה קטנה; במקום זאת, הם סומכים על הבטן שלהם והולכים עם האינסטינקטים שלהם. אם אתה רוצה להיות מנכ"ל מצליח, אתה צריך ללמוד להיות החלטי.

 

לפתח עור עבה

עולם העסקים יכול להיות קשה, וחשוב שיהיה לך עור עבה אם אתה רוצה להצליח. תמיד יהיו אנשים שמנסים להפיל אותך, ואתה צריך ללמוד איך להתעלם מהם. יתר על כן, אתה צריך להיות מסוגל לקבל ביקורת. לא כולם הולכים להסכים עם ההחלטות שלך, ואתה צריך להיות מסוגל להתמודד עם ביקורת בונה. אם אתה לא יכול לפתח עור עבה, לעולם לא תוכל לשרוד בעולם העסקים.

 

תהיה נלהב

המנכ"לים המצליחים ביותר מתלהבים מהעבודה שלהם. הם אוהבים את מה שהם עושים, וזה מראה. התשוקה הזו היא מה שמניע אותם להצליח. יתר על כן, מנכ"לים נלהבים מסוגלים לעורר השראה באחרים. העובדים שלהם רואים כמה הם אוהבים את העבודה שלהם, וזה מניע אותם לעשות את אותו הדבר. אם אתה רוצה להיות מנכ"ל מצליח, אתה צריך למצוא משהו שאתה נלהב ממנו ולהפוך אותו למפעל חייך.

 

עזרו לאחרים לעלות רגל

המנכ"לים הטובים ביותר תמיד מחפשים אחרים. הם רוצים לעזור לעובדים, ללקוחותיהם ולבעלי המניות שלהם להצליח. יתר על כן, הם תמיד מחפשים דרכים להחזיר. הם עשויים לנדב את זמנם או כספם למטרות צדקה, או שהם עשויים להדריך יזמים צעירים. אם אתה רוצה להיות מנכ"ל מצליח, אתה צריך לוודא שאתה תמיד מחפש אחרים.

 

אל תפחד לקחת סיכונים

המנכ"לים הטובים ביותר לא מפחדים לקחת סיכונים. הם יודעים שכדי להצליח, הם צריכים לקחת סיכונים. הם תמיד מחפשים הזדמנויות חדשות, והם לא מפחדים לנצל אותן.

אלו הן רק חלק מהתכונות הרבות שחולקות המנכ"לים הטובים ביותר. אם אתה רוצה להצליח בעסק, וודא שאתה מפתח את התכונות הללו. עם עבודה קשה ומסירות, אתה יכול להיות המנכ"ל הטוב ביותר שאתה יכול להיות.

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים