המדריך השלם לבחירת מתנות לעובדי משרד

רובנו עובדים מתוך משרדים ונמצאים במשך שעות ארוכות במהלך היום בישיבה מול המחשב על כיסא. כאשר בוחרים לאדם מתנה למשרד כדאי לחשוב על העובדה הזו ולקנות משהו שיוצא מהשגרה, יהפוך את פינת העבודה לנעימה יותר לשהייה ויקל על השעות הארוכות ליד המחשב. אז איך בוחרים את המתנה המדויקת למשרד ובאילו הזדמנויות נותנים אותה? כדאי להמשיך לקרוא.

מתי נותנים מתנה למשרד?

כל זמן הוא זמן מעולה לתת מתנה לאדם שעובד במשרד. בין אם אדם קרוב התחיל עבודה חדשה במשרד, בין אם התקדם תפקיד במשרד קיים ובין אם לשם ציון אירוע במהלך השנה, כמו למשל יום חברות, יום נישואין או יום הולדת. אנשים פרטיים נותנים מתנות למשרד אך לא רק, לעיתים קרובות מנהלים ובעלים של משרדים מזמינים עבור העובדים מתנות למשרד לכבוד חג, ציון יום הולדת או אירוע חשוב.

סוגי מתנות למשרד

המשרד טומן בחובו הרבה מאוד אפשרויות בכל מה שנוגע למתנות. הגימיקים כיום רבים וניתן להתאים לכל אחד ואחת את המתנה שיאהבו בדיוק. בגדול, ניתן לחלק את סוגי המתנות למשרד לשלושה חלקים – מתנות שנועדו לספק נוחות מקסימלית בעת העבודה במשרד, מתנות שמוסיפות הומור במשרד ומתנות שמסייעות לשמור על ערנות ובריאות בזמן העבודה במשרד. להלן דוגמאות למתנות שונות בכל אחת מהקטגוריות:

נוחות –  ישנם מאות גימיקים שיכולים להפוך את העבודה במשרד לנוחה יותר. אלה יכולות להיות כריות לגב, כריות רגליים שעושות עיסוי, מעמד נוח לטלפון הנייד, קליפס מחזיק דפים, הדומים למשענת הרגל ומשטחים רפלקסולוגים לרגליים.

הומור ומשחקים – בתחום ההומור והמשחק אפשר לרכוש משחקי שולחן כמו כדורסל שולחן קטן, פעמון הכרזה להפסקת קפה, בובת שחרור לחצים ותומכי ספרים מצחיקים.

ערנות ובריאות – בתחום הבריאות והערנות אפשר לתת ספלי קפה עם הקדשה מיוחדת, מסגרת תמונה יפה כדי לראות כל היום את מי שאוהבים, טפטים שמשמשים גם כשעון, מאוורר לשולחן ועוד.

כיצד מומלץ לרכוש מתנות למשרד?

כאשר בעל עסק רוצה לרכוש במרוכז כמות גדולה של מתנות לעובדים שלו עליו לחשוב על מתנות שיתאימו לכל העובדים בלי יוצא מן הכלל. לשם כך יש לחשוב לעומק מה אין לרוב העובדים, מה שידרג להם את השהות במשרד ומה ישמח אותם באמת.

זה לא עניין של עד כמה המתנה יקרה או לא, אלא עד כמה היא פרקטית, שימושית ומתאימה. לכן, מומלץ לבחור את המתנה המדויקת עבור הצורך המשרדי ולהזמין אותה מספק אחד שיכול לתת מחיר משתלם לכמות גדולה של הזמנות. אם מדובר על מוצר עליו יש להדפיס את לוגו החברה או משפט מצחיק מהבוס, כדאי לבחור במקום עם איכות הדפסה גבוהה ויכולת עיצוב במקום. כמובן שיש לוודא גם שיש שירות משלוחים מהיר עד לבית העסק ולברר גם האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה.  

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים