מארז מתנה ליולדת

בשעה טובה, מישהי אהובה בדיוק ילדה וחיפשת רעיון מקורי למתנה מיוחד שתפנק אותה ואת הבייבי שלה? הגעת למקום הנכון כי יש לנו מארז מתנה ליולדת שהוא חלום של כל אמא טרייה. המתנה מושלמת לברית, כמתנה לבית החולים או לחזרה הביתה, כשכל המוצרים נכנסו לחבילה אחרי מחשבה רבה.

 

הפינוק שכולן מחפשות אחר הלידה

יש משהו ברגע הזה שאחרי הלידה, בו מצד אחד מסתיימת לה תקופה של תשעה חודשים קשים, ומצד שני עוד מחכים לא מעט אתגרים. הגוף כואב וגם קצת מותש, הלילות ממש מיד הופכים ללילות בלי שינה ועד כמה שהרגע הזה מאושר כי חובקים תינוק או תינוקת בזרועות, הוא גם מתיש. אחרי הלידה האישה רוצה להתפנק, לנוח ברגעים שהיא יכולה וכולם מפוצצים אותה במתנות דומות שכוללות בגדי ניו בורן, חיתולים, מגשי פירות מתוקים ושלל מוצרים שכולנו מכירות.

רוצה לתת משהו מיוחד, שיפנק את הגוף וגם קצת את הנפש? שהמתנה תהיה בעלת משמעות ומקוריות באמת? יש דרך לעשות זאת ואחרי עבודה רבה הרכבנו את חבילת הלידה המושלמת.

 

מפת הכוכבים של הבייבי

היום בו ילד מגיח לאוויר העולם הוא יום מרגש שאנו נוצרים בלבנו, לכן, מתנה של מפת כוכבים מאותו היום הנה מושלמת עבור היולדת הטרייה. המתנה מקורית וכל היולדות נוצרות אותה בלבן לעד וקרוב ללבן. מפת הכוכבים בסגנון בוהו שיק מתאימה לכל חדר בבית, גם לחדר של הבייבי, אפשר לתלות אותה מעל המיטה כפריט דקורטיבי או לכל פינה אחרת שמתאימה לכך.

עם החישובים המתאימים יש לנו אפשרות לדעת בכל זמן נתון כיצד נראתה מפת הכוכבים בשמיים. מכירים את המשפט הזה שהכוכבים הסתדרו בשבילך היום? הוא מבוסס על העובדה שבכל יום הכוכבים מסודרים קצת אחרת, ויצירת מפת כוכבים של יום אחד מיוחד היא תמונת השמיים של אותו היום.

 

מה עוד יש במארז המושלם?

מלבד מפת הכוכבים בתוך מארז מתנה ליולדת אנחנו מכניסים גם רעשן איכותי מבית Happy Horse, שמיכי מפנק ונעים מ-100% כותנה של מותג התינוקות Minene, אבני דרך בעיצוב מקורי שיסייע לתעד את הרגעים ההתפתחותיים של התינוק בכל חודש מחדש וכמובן חמאת גוף מפנקת בריח משכר מבית המותג ערוגות.

 

איך מזמינים? איך שולחים?

רוצה לפנק את החברה הכי טובה שלך עם מארז מקורי באמת בלי מאמץ? נמאס לך ממתנות הלידה הבנאליות שנראות כולן אותו הדבר? אין יולדת שלא ופתע לטובה ותעשה שימוש במארז המתנה הייחודי שאנו מציעים הכולל גם אריזה מהודרת ומשלוח חינם.

לסיכום, אם מתחשק לך להפתיע ולהביא מתנה מקורית וייחודית, המארז שלנו ליולדת היא בדיוק מה שחיפשת. מתנה שתישמר לעד בבית ותנצור את הרגע המיוחד של המשפחה ותפנק גם את התינוק וגם את אמא שלו באמת. אין דרך מושלמת מזו לסיים תקופה של תשעה חודשים ולצאת לדרך חדשה.

לרכישת מפת כוכבים היכנסו לאתר http://stari.co.il/

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים