מה קונים לאשה שתמיד מחליפה את המתנה?

צילום:freepik

החשש הגדול ביותר של גברים הוא מפני רכישת מתנה שהייתה בסך הכל די מפתיעה, מרגשת ומחדשת, אך בסופו של דבר הוחזרה לחנות. האם אי פעם תצליחו לקנות מתנה מקורית לאמא, לחברה הכי טובה או בת הזוג שלא תחזור לחנות? זה הזמן לדבר על התופעה שאיש לא רוצה לדבר עליה:

למה היא מחליפה מתנות כל הזמן?

החזרת מתנות היא תופעה מוכרת, גם אם אין לה שם אחיד. היא מאפיינת נשים בעיקר והסיבות לכך יכולות להיות מאוד מגוונות. חלק יאמרו שהן מחליפות את המתנה כי הן רוצות לבדוק מה עוד קיים באותה החנות. אחרות יודו שיש להן את אותו המוצר או דבר דומה. חלקן גם מודות שלרוב הן פשוט לא שבעות רצון ממה שקונים להן. האם אפשר להתגבר על הבעיה?

אמנם לא ערכנו סקר בקרב הרגלי קבלת מתנות וגם לא תשאלנו נשים לדעתן האישית, אך כאשר המתנה איננה חומרית אלא חווייתית, הבעיה הרבה פעמים פשוט נפתרת. האישה שתקבל את המתנה לא תצטרך להתרוצץ בין חנויות ולהחליף ומרוויחה יום כיף או דבר מה מפנק שנמדדים בחוייה ובבילוי ולא בערכם על המדף. מכל אלו יוצא גם בונוס לרוכשי המתנה, שלא ירגישו הפעם שלא עמדו בציפיה או ביכולת לשמח את אותה אישה יקרה.

רעיון א: חוויות ולא מוצרים

מתנות חווייתיות יש המון – מטיולים ופיקניקים בטבע ועד הזמנת אמן חושים או טיסה בשמי הארץ. מומלץ לחפש אחרי אטרקציות שונות, ימי כיף, ימי ספא ופינוק ואם התקציב מאפשר אז גם חופשה קצרה בארץ או בחו"ל, יום המשלב בין מספר יעדים או כזה המשלב בילוי מתמשך תחת אותו המוטיב (למשל סיור קולינרי בעיר מסוימת).

רעיון ב: מתנה בעיצוב אישי בלעדי

אם כיוון המתנות החווייתיות איננו מדבר לאישה שעבורה הם נועדו, זה הזמן לשלוף את הנשק הסודי ולהתכוונן לרכישת מתנה אישית ובלעדית, שנוצרה במיוחד עבור אותה אישה ולכן בלתי אפשרי יהיה להחליפה. כאן קיימות לכם הרבה אפשרויות והן כוללות חריטה וחיתוך בלייזר על מוצרים שונים (ניתן לחרוט הקדשה אישית או לעצב דבר מה), ליצור מודל או דגם מיוחד באמצעות מדפסת תלת מימד וגם ליצור תכשיטים מיוחדים, כמו שרשרת לאמא עם שמות הילדים או צמיד עם תאריכי חיים חשובים.

רעיון ג: בילוי בהשתתפותם של הרבה אנשים

הטכניקה השלישית למנוע את שובן של המתנות לחנות, היא לזמן את אהובת לבכם היקרה ליום בהשתתפות מלאה של חברים או בני המשפחה. זו יכולה להיות מסיבת הפתעה שאורגנה לכבודה בהשתתפות זמרים אורחים או שף מוביל, מפגש בבית קפה או מסעדה לבחירתה ואפילו יום צילומים מיוחד שבו היא תוכל לקחת חלק יחד עם כל אהוביה.

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים