סוגים שונים של משטחי שיש

שיש מהווה את אחד מהאלמנטים הבולטים והחשובים ביותר במטבח. אבל, רגע לפני שאתם בוחרים בשיש אשר יענה גם על דרישותיכם הפונקציונאליות וגם יתאפיין בעיצוב מרשים – אשר ישתלב בצורה הרמונית עם הסגנון של המטבח שלכם, קיימת חשיבות גבוהה שתכירו בצורה מעמיקה את סוגי משטחי השיש השונים, את המאפיינים של כל אחד מהם, היתרונות, החסרונות וההבדלים – כאשר, מודעות לאותן התכונות תאפשר לבחור בסופו של דבר את סוג השיש המתאים:

 

שיש גרניט פורצלן

גרניט פורצלן מוכר לרוב האנשים מעולם ריצוף הבית אבל בשנים האחרונות הוא צובר יותר ויותר פופולאריות גם בעולם של שיש למטבח.
מדובר בשיש מתועש (אשר עשוי ממאה אחוז רכיבים טבעיים), אשר כחלק מכך, הוא עובר במהלך השנים עוד ועוד שדרוגים, אשר הופכים אותו לאיכותי יותר ומותאם לדרישות ולצרכים המשתנים של המשתמשים.
לגרניט פורצלן לא מעט יתרונות ובין היתר: עמידות גבוהה מפני חום, עמידות בפני כתמים, הוא אינו מועד לפתח סדקים והוא מתאפיין בנראות מרשימה, אשר בכוחה להשתלב בצורה הרמונית עם עיצוב המטבח.
ניתן למצוא שיש גרניט פורצלן בצבעים שונים, כאשר הצבעים המובילים הם לבן ושחור.
גם מבחינת המרקמים האפשרויות הינן מגוונות ובין היתר: מרקם מבריק, מרקם חלק ומרקם מחוספס – כאשר יש לקחת בחשבון שהמרקם ישפיע במידה רבה על נראות השיש.

שיש אבן טבעית

מדובר בשיש אשר עשוי מסלע טבעי – כאשר, אותו הסלע נחצב מההר. מה שמאפיין את משטחי השיש מהסוג הזה, זאת העובדה שרובם יתאפיינו בגוונים של בז' או חום בהיר.
שיש זה נחשב לעדין יותר בהשוואה לסוגים האחרים ולכן, הוא פחות יתאים לאנשים אשר עובדים במטבח בתדירות גבוהה ועלולים לפגוע במו במסגרת אותה העבודה.
יש לקחת בחשבון, כי שיש מסוג זה דורש תחזוקה ותשומת לב – כאשר, במידה ולא יושם דגש על נושא התחזוקה, השיש עלול להתבקע ולהיסדק ברבות השנים.

שיש קוריאן

שיש קוריאן מתאפיין בגמישות עיצובית גבוהה במיוחד ומהסיבה הזאת, הוא יכול להשתלב בצורה הרמונית ויפה עם מטבחים במגוון רחב של סגנונות עיצוביים שונים.
מדובר בשיש מתועש, אשר עשוי משילוב בין חומרים מסוגים שונים כמו: אלומיניום הירוקסיד ופולימר אקרילי.
מעבר לנראותו המרשימה לעובדת היותו חזק יחסית, חשוב להיות מודעים גם לחסרונות השונים אשר מאפיינים אותו ובין היתר: עמידות נמוכה מפני לחות ומפני טמפרטורות גבוהות במיוחד.

שיש גרניט טבעי

שיש זה הינו טבעי, הוא עשוי ממינרלים שונים והוא נחצב על ידי בני אדם מההר. שיש זה מתאפיין בעמידות גבוהה יותר בהשוואה לשיש מאבן טבעית.

 

שיש קוורץ

ניתן למצוא משטחי שיש מסוגים שונים אשר מתבססים למעשה, על קוורץ טבעי, אשר עובר הליך של טחינה ולאחר מכן דחיסה עם דבק איכותי וחומרים שונים, אשר הופכים אותו לעמיד, יציב וחזק יותר. למרות שההליך אותו הוא עובר הופך אותו כאמור, לחזק ויציב יותר, יש לקחת בחשבון, שהוא עדיין יתאפיין ברגישות גבוהה יותר ועמידות נמוכה יותר לגורמים מזיקים שונים, בהשוואה למשטחים המתועשים.

כמובן שלצד בחירת סוג השיש יש לא מעט אלמנטים נוספים עליהם חשוב לשים דגש בהליך הבחירה ובין היתר: מידות השיש המתאימות, עובי השיש, העיצוב (רוב סוגי השיש מגיעים במגוון רחב של צבעים ומרקמים לבחירה), מחיר השיש (טווח המחירים הינו רחב במיוחד ומושפע משורה ארוכה של פרמטרים) וכמובן, מי המותג אשר יעמוד מאחורי השיש – ההמלצה היא לבחור בשיש מבית מותג איכותי ובעל שם בתחומו, מה שיכול להעיד במידה רבה אל איכות ועמידות השיש.

 

נעלי נשים

מדריך מושלם: נעליים שיתאימו לכל אירוע ומצב רוח

דמיינו שאתם יוצאים מהדלת, כל צעד מקרין ביטחון, כל נפילה מעצבת את הסיפור שלכם. נעליים עושות יותר מאשר רק להגן על כפות הרגליים שלנו; הם סימני הפיסוק של סיפורי הסגנון האישי שלנו, המגדירים את הטון של פרקי חיי היומיום שלנו. בעולם שבו רושם ראשוני נוצר תוך שניות, זוג הנעליים הנכון יכול לדבר הרבה על מי שאנחנו ואיך אנחנו רוצים להיתפס. הם בעלי בריתנו הדוממים, משנים לא רק את התלבושות שלנו אלא גם את מצב הרוח שלנו, ומעצימים אותנו להתמודד עם כל מצב בקור רוח ובחן.

מורה פרטי

קורס אנגלית למתחילים אונליין

לימוד אנגלית יכול להיות גם תהליך כיפי ומהנה במיוחד, ולא פחות חשוב מותאם אישית לצרכים ולרמת הלימוד שלכם. בכל גיל ובכל רמה תמצאו אצלנו בסי גורו מורים פרטיים מנוסים ומקצועיים מכל רחבי העולם. שיעורים פרטיים באנגלית כבר לא חייבים להיות יקרים במיוחד וכי תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים החל מ20 שח לשיעור בלבד! בעוד שיעורים פרטיים הוכחו לא פעם ולא פעמיים כטכניקת לימוד אנגלית הטובה והאפקטיבית ביותר הרי שאם אתם מחפשים קורס אנגלית למתחילים או שיעור פרטי באנגלית – זה המקום בו אתם רוצים להתחיל.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צבעי שיש במטבח שלך: 10 טיפים שימושיים

המטבח מכונה לרוב הלב של הבית. זהו מרחב של יצירתיות קולינרית, קשר משפחתי וזיכרונות חמים. העיצוב והאסתטיקה של חלל זה הם קריטיים ואחד המרכיבים המרכזיים